Klubbhus/ Vertskapsliste

Klubbhuset driftes av Nesodden Seilforening på dugnad. 1. etasje er åpen for alle besøkende til Steilene med kafé med plass til 60 personer.

Klubblokalene er i 2. etasje. Her er det også en leilighet for vertskapet, se vertskapssiden for mer informasjon.
Utleie av klubbhuset er begrenset pga. seilforeningens mange aktiviteter.

Nesodden Seilforening drifter klubbhuset i seilsesongen mai – september med dugnadsbasert kioskdrift, havneoppsyn i gjestehavn, jolletrening og øvrige seilarrangementer. Dette medfører at det ikke er utleie til private arrangementer i seilsesongen.

For resten av året leies klubbhuset ut etter avtale. Medlemmer har fortrinnsrett. Kontakt klubbhus@nesodden-seilforening.no eller klubbhusleder.

Film om brannen i 2001 og gjenoppbygging av klubbhuset er produsert av Bjørn Clausen:

Vertskapsliste

Vertskap Nesodden Seilforening Som hovedansvarlig vertskap må du ha vært medlem i 2 år. Vertskapet har som spesielt ansvar å holde kiosken åpen, holde det ryddig og tømme søppel. Fergekjøring og innkreving av havneavgift er det en egen havnevakt som utfører alle helger i sommerhalvåret. I ukene 25 til 33 er vertskapsbytte kl. 1830 fredag og søndag. Påmelding til klubbhus@nesodden-seilforening.no

Icon of Nesoddenseilforening-instruksforvertskapsfamilier2012110910 Doc Nesoddenseilforening-instruksforvertskapsfamilier2012110910 Doc (125.3 KiB)
 Ledige Vertskapshelger finner du i Vertskapskalenderen vist under. Hvis du ønsker å være vertskap, send oss en forespørsel via skjemaet nederst på siden. Dato du velger tilsvarer fredag den helgen du ønsker å være vertskap.
Vertskapsregistrering
  1. Jeg har gjort meg kjent med vertskapsinstruksen*
    Ja, jeg er kjent med vertskaps-instruksenJeg er ikke kjent med vertskaps-instruksen og ønsker en gjennomgang av rutinene.

SKRIV INN SVAR PÅ MATTEOPPGAVEN (OBLIGATORISK): 78 + = 88

* Obligatorisk

Vertskap Nesodden Seilforening

Som hovedansvarlig vertskap må du ha vært medlem i 2 år. Vertskapet har som spesielt ansvar å holde kiosken åpen, holde det ryddig og tømme søppel. Fergekjøring og innkreving av havneavgift er det en egen havnevakt som utfører alle helger i sommerhalvåret. I ukene 25 til 33 er vertskapsbytte kl. 1830 fredag og søndag..