Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Ingen kommende arrangementer

Last inn mer
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Nok en NM medalje tok veien til Nesodden! Balder Støen ble historisk og tok bronsemedalje i tidenes første NM i E-Seiling! Ja for e-seiling er faktisk også seiling. Gratulerer så masse!Gratulerer Balder med 3.plass og NM medalje i tidenes første eSeiling mesterskap i Norge. Joachim ble 7 sammenlagt og Emil endte på en 15. plass. Takk til Norges Seilforbund for arrangementet og gratulerer til August og Kjetil med de andre NM medaljene! #garminnorge #hellyhansen #godalenebestsammen #norgesseilforbund #cleanseas #saillogic ... Se merSe mindre
Webinar om kappseiling 5 og 6 mai.
Etter utgivelsen av boken «Forstå Kappseilingsreglene» har mange etterspurt et webinarbasert opplegg med en gjennomgang av de viktigste kappseilingsreglene i praksis, og hvor det er mulig å stille oppklarende spørsmål og få bruken av reglene visualisert.

Haugen inVitro har derfor satt opp to webinarer 5. og 6. mai hvor de går gjennom de viktigste kappseilingsreglene du må kjenne til og hvor de forsøker å sette disse inn i en praktisk «seiler-ramme». Dette er en fin anledning for både nybegynnere og erfarne regattaseilere for trimme kunnskapen mot regattastart. Webinarene vil foregå nettbasert på Teams og det er enkelt å være med. Temaene er fordelt på to kvelder og det er fullt mulig å bare delta på ett av webinarerene dersom dette passer best.

Til disse webinarene har vi vært så heldig å få med oss Tor Møinichen. Tor Møinichen er Internasjonal dommer og medlem av World Sailing Judges Sub-Committee og Q&A panel. Tor vil sammen med Karl Petter Haugen, som også er Internasjonal dommer og forfatter av boken «Forstå Kappseilingsreglene», ta deltakerne gjennom de vanligste regelsituasjonene på banen med illustrasjoner og diskusjoner.
... Se merSe mindre
Webinar om kappseiling  5 og 6 mai.

Haugen inVitro har derfor satt opp to webinarer  5. og 6. mai hvor de går gjennom de viktigste kappseilingsreglene du må kjenne til og hvor de forsøker å sette disse inn i en praktisk «seiler-ramme». Dette er en fin anledning for både nybegynnere og erfarne regattaseilere for trimme kunnskapen mot regattastart. Webinarene vil foregå nettbasert på Teams og det er enkelt å være med. Temaene er fordelt på to kvelder og det er fullt mulig å bare delta på ett av webinarerene dersom dette passer best.

Bilder på tidslinjenSjekk din e-postkasse og les "Blue Peter". Redaksjonens forsøk på å gjenopplive NSF sitt gamle medlemsblad.
Ekte historier - Fra ekte folk som har vært med på noe
Utenriks - Skjer det noe annet der ute ?
mailchi.mp/f3347b277a7b/4bjh3ml416
Ekte historier - Fra ekte folk som har vært med på noe
Utenriks - Skjer det noe annet der ute ?
mailchi.mp/f3347b277a7b/4bjh3ml416
... Se merSe mindre
Sjekk din e-postkasse og les Blue Peter. Redaksjonens forsøk på å gjenopplive NSF sitt gamle medlemsblad.
Sportsglimt - Korte historier om resultater
Ekte historier -  Fra ekte folk som har vært med på noe
Utenriks  - Skjer det noe annet der ute ?
Last inn mer