Steilene rundt 2019

onsdag, 01. mai 2019 | 17:30 - onsdag, 01. mai 2019 | 22:00+10onsdag, 08. mai 2019 | 17:30 - onsdag, 08. mai 2019 | 22:00onsdag, 15. mai 2019 | 17:30 - onsdag, 15. mai 2019 | 22:00onsdag, 22. mai 2019 | 17:30 - onsdag, 22. mai 2019 | 22:00onsdag, 29. mai 2019 | 17:30 - onsdag, 29. mai 2019 | 22:00onsdag, 12. juni 2019 | 17:30 - onsdag, 12. juni 2019 | 22:00onsdag, 14. august 2019 | 17:30 - onsdag, 14. august 2019 | 22:00onsdag, 28. august 2019 | 17:30 - onsdag, 28. august 2019 | 22:00onsdag, 11. september 2019 | 17:30 - onsdag, 11. september 2019 | 22:00onsdag, 18. september 2019 | 17:30 - onsdag, 18. september 2019 | 22:00onsdag, 25. september 2019 | 17:30 - onsdag, 25. september 2019 | 22:00

Steilene, Akershus, Norway
Steilene,   Kart

• NOR Rating:
Nor-Rating klassen er for de som ønsker trening mot de større seilasene. I denne klassen seiles det etter reglene slik de er definert i kappseilingsreglene, og deltagende båter skal fortrinnsvis ha gyldig NOR-Rating målebrev (har du ikke gyldig målebrev, finner vi en løsning allikevel.

• Tur klasse:
Klassen er for båter som verdsetter turen like høyt som konkurransen, og/eller mangler målebrev/regatterfaring. Denne klassen har egen start og banen tilpasses deltagende båter. Klassen seiler etter sjøveisreglene.

Ønsker du å delta men mangler båt? Har du båt men mangler erfaring?
Ikke noe problem. Vi hjelper deg i gang, enten som mannskap på en deltagende båt, eller ved å få en erfaren seiler om bord i din egen båt.

9 interessert
Last inn mer

2 uker siden

Nesodden Seilforening

Håper været blir godt for alle som skal pusse båt i påsken . God påsken.

NRK
Det er verdensdagen for meteorologi, og våren ser ut til å være i anmarsj! Kanskje det kan hjelpe på humøret til den triste værmelderen? 😥🤩

Ute etter noe vårlig musikk? Her er sju vårtips fra NRK Klassisk: 🎼 www.nrk.no/kultur/syv-klassiske-perler-som-priser-varen-1.14480506

2 uker siden

Nesodden Seilforening

Vertskap 2019 - Skynd deg å meld din interesse !

Vi trenger deg!!!

Det er fremdeles muligheter til å være med på våren og sommerens vakreste eventyr;

en helg med vaffelsteking og kuleismodelering i Oslofjordens flotteste kiosk!!
Sjekk ut ledige helger i vertskapslista og meld din interesse til; klubbhus@nesodden-seilforening.no

Se ledige datoer her

www.nesoddenseilforening.no/om-oss/klubbhus-vertskapsliste/
... Se merSe mindre

Vertskap 2019 -  Skynd deg å meld din interesse !

Vi trenger deg!!!

en helg med vaffelsteking og kuleismodelering i Oslofjordens flotteste kiosk!!

Se ledige datoer her

https://www.nesoddenseilforening.no/om-oss/klubbhus-vertskapsliste/Image attachment

Nesodden Seilforening

For en dugnadsdag! Vi forbereder mottak av ny kraftig bølgebryter og flere gjesteplasser. Nok å holde på med av det vanlige vedlikeholdet også! Nye muligheter for deltagelse og ytterligere fremdrift kl 1030 fra Alværn i morgen! ... Se merSe mindre

Nesodden Seilforening

Noen som kan hjelpe en barnehage med gamle seil.
"I fjor løp de stakkars små barna rundt på asfalten som pølsebiter i en stekepanne"

Vi har blitt kontaktet og jeg viderformidler:

Kjære Nesodden Seilforening.
Munkestien Barnehage er på jakt etter et brukt/kassert seil som kan brukes til solskjerming i barnehagen.

" Barna har gode fasiliteter innendør og en middels ok asfaltert lekeplass utenfor. Problemet vårt er at det ikke finnes noen form for solskjerming på uteområdet. Det går helt fint nå, men når det blir varmere i været blir det uutholdelige tilstander. I fjor løp de stakkars små barna rundt på asfalten som pølsebiter i en stekepanne"

Noen som vet om noe sted hvor det kan være mulig å få tak i en eller to kasserte seilduker? Er det helt usannsynlig at dette er noe vi kan få billig eller gratis noe sted?

Hvis noen har noe liggende eller har noen tips så send en mail til johandyrstad@gmail.com
... Se merSe mindre

Noen som kan hjelpe en barnehage med gamle seil.

Vi  har blitt kontaktet og jeg viderformidler:

Kjære Nesodden Seilforening.

Noen som  vet om noe sted hvor det kan være mulig å få tak i en eller to kasserte seilduker? Er det helt usannsynlig at dette er noe vi kan få billig eller gratis noe sted?

Kommenter på Facebook

Hei og hå! Selvsagt skal vi hjelpe med seilduk til Munkestien! Vi har allerede en rekrutt i Munkestien som er medlem i Nesodden Seilforening! Send kontakperson til meg på jolle@nesodden-seilforening.no

Nesodden Seilforening

Steilene rundt 2019onsdag, 01. mai 2019 | 17:30Steilene, Akershus, Norway• NOR Rating:

• NOR Rating:

Last inn mer